Formativní hodnocení
Databanka námětů pro zavádění formativního hodnocení v ZŠ
Výstupy byly vytvořeny v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008271 a podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License. Pokud není uvedeno jinak, jsou použité texty, obrázky, fotografie a videa jsou dílem autorů výstupů projektu. Použité fotografie a videonahrávky jsou v souladu s pravidly pro GDPR.
Metodika, aktuální situace a perspektivy formativního hodnocení v ČR
PPT: Motivace, mozek a formativní hodnocení
PPT: Vzdělávání podle vývojových potřeb dětí
PPT: Drive, vnitřní pohon
Tyto dokumenty podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License a byla vytvořena v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení.
Databanka konkrétních příkladů dobré praxe v zavádění formativního hodnocení
Záznamy z online konference BEZ ZNÁMEK?! pořádané v rámci projektu
Prezentační video k online konferenci
BEZ ZNÁMEK?!
Formativní hodnocení – sestřih záznamů z online konference BEZ ZNÁMEK?!
Formativní hodnocení a montessori vzdělávání
Dylan Wiliam
Panelová diskuze
Adolescenti z Montessori Mozaika
O projektu Klíče
k úspěšnému učení
Irena Kašparová
Poskytování efektivní a objektivní zpětné vazby
Letty Rising
Kultura společného učení ve školách
Leona Mechúrová
Co pohání dospívající
do učení a do práce
Táňa Kadlecová
Jak poznám dobrou základní školu?
Petra Dočkalová
Co chci pro své dítě?
Veronika Kotůlková
S hodnocením nebo raději bez hodnocení?
Petra Dočkalová
Systém pozorování
v montessori školách
Sue Pritzker
Mé dítě si uklízí pokoj!
Ivan Čermák
Příležitosti a rizika slovního hodnocení
Radka Jandová
Vytváření udržitelné kultury vzdělávání
Kathy Minardi
Komunita jako neviditelný spojenec školních inovátorů
Martin Pietraszek
Vybrané techniky formativního hodnocení
Kateřina Novotná
Hodnocení na autonomní střední škole
Štěpán Moravec
Jak se zabydlet v onlinu?
Adéla Dobešová
Buďme nejlepšími učiteli všech našich žáků
Leona Mechúrová
Vývoj mozku, podpora učení a montessori
Steven J. Hughes
Formativně bez známek
i se známkami
Kateřina Novotná
Tato videa podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License a byla vytvořena v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení.
Databanka videonahrávek s využitím formativního hodnocení
Výstupy byly vytvořeny v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008271 a podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License. Pokud není uvedeno jinak, jsou použité texty, obrázky, fotografie a videa jsou dílem autorů výstupů projektu. Použité fotografie a videonahrávky jsou v souladu s pravidly pro GDPR. Komentáře k obsahu videa jsou součástí videonáhravek.
Práce se zlomky 1
Žlutá tabulka
Vyjmenovaná slova
Práce se zlomky 2
Násobilka
Práce se zlomky 3
Zlomky - práce s pomůckou
Soubor materiálů v digitální podobě
Výstupy byly vytvořeny v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008271 a podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License. Pokud není uvedeno jinak, jsou použité texty, obrázky, fotografie a videa jsou dílem autorů výstupů projektu. Použité fotografie a videonahrávky jsou v souladu s pravidly pro GDPR.
Metodická videa o formativním hodnocení od Letty Rising
Sebehodnocení
Pozorování
Analýza prací studentů
Výuka v malých skupinkách
Strategické dotazování
Poskytování zpětné vazby
Tato videa podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License a byla vytvořena v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení.
Návrh struktury a obsahu programu DVPP zaměřeného na zavádění formativního hodnocení
Výstupy byly vytvořeny v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008271 a podléhají licenci Creative Commons Attribution 4.0 International License. Pokud není uvedeno jinak, jsou použité texty, obrázky, fotografie a videa jsou dílem autorů výstupů projektu.
Dále k tématu formativního hodnocení doporučujeme
Níže uvedené materiály nebyly vytvořeny v rámci projektu Klíče k úspěšnému učení, ale mohou být inspirací v zavádění formativního hodnocení do výuky.